شروع

به نام هستی بخش جهان،

من حدود ۷-۸ سالی میشه که شروع به نوشتن خاطرات ام کرده ام.به طوری که هر سال یک سالنامه اضافه می شود.از دو سال پیش که من و همسرم برای تحصیل به بلژیک امده ایم.خاطراتم نسبت به ایران بیشتر شده خوب البته این عادی است کسی که به یک کشوربیگانه می رود چیزهای زیادی برای نوشتن و گفتن داره.همسرم هم از من خواست تا به جا ی دفتر ،وبلاگی برای خودم درست کنم تا از حمل و نقل دفتر ها راحت بشوم و دلیل دیگر اینکه  چون  نمی خواستم فقط به خاطرات خودم اکتفا کنم،دوست داشتم در کنار اون از بلژیک هم بنویسم و تا دوستانی که از وبلاگ  من دیدن می کنند اطلا عات شان نسبت به این کشور بیشتر بشود.تا  اینکه  از همسرم کمی وبلاگ نویسی آشنا شدم با  اینکه  ممکن است خالی از نقایص نباشد.ان شاء به یاری خدا و کمک دوستان بتوانم  تجارب و خاطراتم را در اختیار دوستان عزیز قرار بدهم.در پایان از همه  دوستان می خواهم که مرا با نظرات و پیشنهادات خود یاری کنند.

نظرات 4 + ارسال نظر
ع.عباسی جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:51 ب.ظ http://paradias.blogsky.com

سلام دوست عزیز.
شما در کارتان اشتباهی مرتکب شده اید. فکر کنم یه فایل هیده نی را در قالبتان حذف نموده اید.چون کلمات آرشیو مکاتبه با و ارتباط با من ولینکها به صورت حروف کامپیوتری تو وب شما نوشته میشند یه بار دیگه کدهای همین قالب رو بدون دست کاری تو قالب وبتون بذارین.
با درود وخسته نباشی
ع.سر بدار

ع.سر بدار شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:55 ق.ظ http://paradias.blogsky.com

با سلام .
خوشحالم که تونستید قالبتونو درست کنید.
حالا تو وب من او ن پایین کد های جاوا هستش که میتونی روی اونا کلیک کنی و وارد اونا بشی وهر کدی را که لازم میدونید بر دارید اول تو فورنت پیج تست کنید بعد تو قالب وب قرار دهید .
به امید روزی به برای شما

ع.سر بدار یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:13 ق.ظ http://paradias.blogsky.com

با درود وسلام بر شما.
به عرضتون برسونم که اگه به نظر به قسمت پیوند ها و پائین وبتان یندازی خواهی دید که یه عدد۲ پائین یه علامت سئوال هستش که اوارو به همان برنامه فورنت پیج میتونی پاک کنی .
اما کد موسیقی شما اول کد مدیا پلیر را باید بذارید بعد چون هر کس سلیقه ای دارد شما همبه طیع خو یه آهنگ در قسمت یوار ال مدیا پلیر بذارید اما کد ساعت در همان کد های جاوا در قسمت پائین وب من هر دوی این کد ها هستش میتونی از اونجا هر نوع ساعت یا مدل مدیا پلیر رو برداری .
با سپاس بیکران .
بدرود

شکوفه دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:44 ق.ظ http://haramedelam.blogsky.com

سلام .. خوشحالم از اینکه تو بلاگ اسکای وبلاگ درست کردی .. ممنونم از اینکه لینک وبلاگم رو تو وبلاگت گذاشتی .. اگه هم کمک خواستی من در خدمتم .. در پناه حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد