لندن


سلام دوستان من یک هفته ای نبودم و نتونستم در اینمدت به شما عزیزان سر بزنم و منو ببخشید و کسانی هم که در اینمدت به من سر زدند کمال تشکر را دارم اگه بگم باز سفر رفته بودم ممکن شما ها بگید مگه تو کار و زندگی نداری ولی باور کنید این دیگه اخرین سفر این تابستان بود من قول میدم .ولی اگه یک چیزی بگم به من حق میدید چون اینجا تااخر سال ما دانشگاه هستیم صبح تا شب سرمان مشغول هست و هوا هم سرد به طبع جایی طو ل سال نمیریم منظورم در طول   10 ماه ،ما جای خاصی نمیتونیم بریم اگه بریم نمیتونیم استفاده کنیم چون ما تجربه کردیم بعد دیدیم سفر تو سرما فایده نداره خلاصه سعی کردیم همه مسافرت را تابستان بریم بعد بریم سر خونه زندگی و درسمان. که روز از نو روزی از نو. ما به مدت یک هفته لندن رفته بودیم جایی همه شما خالی، خیلی خوش گذشت نمی خواهم سر شما را با توضیحات زیاد درد بیاورم اخه اگه بگم حرف زیاد است چون زیاد موندیم ولی میتونم بگم لندن همانند یک شهر ایرانی هست ایرانی خیلی زیاد هست و خیلی هم مسجد و مجمع اسلامی دارند که به مناسبت نیمه شعبان چند شب مراسم داشتند که ما هم حضور داشتیم توی یک مسجد خیلی بزرگ که جای برای نشستن نبود خیلی باشکوه بود که اصلاً احساس نمی کردیم دور از وطن هستیم حال و هوی ایران برایمان تداعی شد خلاصه خیلی هم آزادی دارند که ما متا سفانه تو بلژیک نداریم اگه اینجا یک تجمع بشه حتماً پلیس  هست ولی اونجا چند شب ما هیچ پلیس در تجمع مسلمانان ندیدیم تازه خیلی هم رستوران ایرانی وجود داره که غذای خوشمزه ایرانی موجود می باشه و در ضمن وقتی خیابان راه میریم حتماً دقت کنیم ایرانی میبینیم ما که در چند روز از هر کی میخواستیم ادرسی بپرسیم هم وطن در می امد.
 فعلا چند روز نبودم همه کارها ریخته رو سرم کمی باید به درسم برسم و اطلاعات ویاهرسوالی داشتیدمن درخدمتان هستم وخودم هم سعی میکنم کم کم درموردلندن اطلاعات مفیدتوریستی رابگم شایدیک روزی به دردتان بخوره.