دوچرخه دزدی


سلام دوستان


 
کمی میخواهم از بد شانسی ها که این هفته نصیبم شده بگم  اخر هفته( شنبه و یکشنبه )دوستاهایمان از شهر دیگه برای صله رحم اومده بودند ما حسابی خوشحال بودیم اخه آدم اینجا یک هم زبان می بینه خیلی خوشحال میشه بالاخره روز اول ما از صبح تا شب بیرون بودیم و جاهای دیدنی شهر را به انها نشان می دادیم و تازه شب هم کلی شب نشینی کردیم فکر کنم نیمه شب بود که خواب رفتیم و فردا صبح باز آماده بیرون رفتن بودیم که دیدیم یکی از دوچرخه هامان جلوی خونه خودمان نیست ما اصلاً باور نمیکردیم که بدزدند چون خیلی فاصله نزدیک به خونمان بود و تازه این خونه که 12 روز بیشتر نیست امدیم  جلوی محوطه نوشته که خصوصی هست و ورود افراد غیره ساکن ممنوع هست و نکته دیگه اینکه مثلا جایی خوب شهر است و مرکز شهر و جای پرتراکم و مهاجر نشین نیست و سرپرست هم داشتیم البته  ما اول اصلاً باور نکردیم چون اینهمه دوچرخه اونجا بود چرا مال ما را دزدیدند البته بگم تقصیر ما هم بود چون جایی سربسته برای دوچرخه داشتیم از تنبلی چون جلوی خونه جایی رو باز بود اونجا گذاشتیم و قفل هم میزدیم خلاصه ما پیش دوست ها بیشتر پی گیر نشدیم به گردش خود مان همان روز هم ادمه دادیم و فردا بعد از رفتن دوستان رفتیم پیش سرپرست که موضوع را گزارش بدیم یک خانم انصافا خیلی مهربان و متین  است که اول ناراحت شد که اتفاق برایمان افتاد و بعد گفت حتماً در جایی سر پوشیده مخصوص دوچرخه است بگذاریم و پرسیدیم اینجا  نرمال هست گفت  نه .گفت که چون دانشجو زیاد هست ممکنه نشان کردند و دیدن که چند روز استفاده نمیشه و بردن خلاصه چی کار میتونستیم بکنیم نمیتونستیم همه جا بریم دنبال دوچرخه بگردیم بی خیال شدیم راستی یک چیزی بگم این دفعه اول نیست که دوچرخه ما را دزدیدن یادم است پارسال ما رفته بودیم هلند برای یک هفته و موقع رفتن دو تا دوچرخه  را به هم یک قفل و باز اونهاها رابه یک میله قفل دیگه زده بودیم بعداز برگشتن دیدیم دو تا را با هم بردن  دو تا قفل را شکستن وبردن چون جای گذاشته بودیم که قفل ها اگه نمشکست نمیتونستند ببرند ولی اینجا به جایی قفل نزده بودیم فقط به خود دوچرخه قفل زده بودیم.این سومین دوچرخه ما بود که دزدیدن بی سر وصدا. برای اولی ها زیاد نارحت نیستم چون خونه نبودیم ولی این درست جلوی خونه مان بودو دوچرخه هم در محوطه اختصاصی بود نه تو کوچه ما هم خونه بودیم تا شب هم دوچرخه بود و تازه ما هم طبقه اول هستیم یعنی از پنجره هر دم میتونستیم بیرون را بببینیم باچه جراتی بردن که موندم ولی فکر کنم چند ساعت شب که ماخواب بودیم بردن ویاما هرصدای دوچرخه می امد هم شاید شک نمیکردیم نگاه کنیم بیرون کسی جرات کنه ازجلو خونه مردم دزدی کنه   بله این هم از ماجرای این هفته ما الان بایستی دنبال  یک دوچرخه دیگه بگردم چون اینجا بدون دوچرخه سخت است ودنبال دزد هم بگردم وقفل را از اون بگیرم ویامن کلیدرابه اون بدم که زیاد تو زحمت نیفته پول خرج کنه اخه گناه داره بچه مردم چه جوری پول بده.تازه این یکی ازبدشانسی هابودباز ادامه داره که همه رابه ترتیب میگم..

نظرات 11 + ارسال نظر
سياوش سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:24 ب.ظ http://antiholland1.persianblog.com

سلام. بميرم براتون شما هم مشکل دزد دوچرخه دارين؟ من که دی از بس دوچرحخ ازم دزديندی قيد دوچرخه رو زدم يا پياده ميکنم يا با اتوبوس اما دفعه بعد ميتونيد ۱ زنجير بگيريد زنجير رو به اين راحتی نميشه بريد (يادت باشه زنجير کلفت بخری )
به هر حال متاسفم که بی دوچرخه شدی اما بدون تنها نيستی همدرد زياد داری.
سياوش از ليدن

سلام اقا سیاوش
ممنون از اینکه همیشه اولین کسی هستی که کومنت می دهید .پایدار باشید
صبا

اکرم سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 07:20 ب.ظ http://haputi.persianblog.com

سلام. ممنون نظرت رو خوندم دوست عزیز. در مورد دوچرخه درست شبیه همین برای ما هم پیش اومده. همون اوایل که اومده بودیم استرالیا و اصلا باور نمیکردیم اینجا به این راحتی دزدی بشه! کاش همه ی بد شانسیا در همین حد باشه. امیدوارم بهترشو بخری.

خاطراتچی سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:12 ب.ظ http://bakhateratam.persianblog.com

دوست عزیز من با هدف ایجاد ارتباط مستمر بین وبلاگ های ایرانیان خارج از کشور گروهی به این نام ایچاد کرده ام. لطفا در صورت تمایل به عضویت در این یاهو گروه ادرس ایمیل خود را به ادرس زیر ارسال دارید تا برایتان دعوت نامه ارسال گردد. با تشکر . خاطراتچی:bakhateratam@yahoo.com

شکوفه چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:21 ق.ظ http://haramedelam.blogsky.com

سلام .. خیلی سخته ادم در غربت اینجور اتفاقهایی براش بیوفته ... خدا به داد همه برسه ... منم خارج از کشور و در غربت زندگی مینکم .. ولی تا حالا شکر خدا اینجور اتفاقی برام نیوفتاده ... موفق و شاد باشید .. در پناه حق

sahar چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:43 ب.ظ http://bellona1986.blogsky.com

اخه ! متاسفم برو یه نون بخور صدتا خیرات بده که ماشینتو نزدیدند

نمکپاش جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:33 ب.ظ http://NAMAKPAASH.blogfa.com

خدا اینقدر بهتون بده که تموم دوچرخه دزدا رو تامین کنین خانم جان.بازم میام.تو هم بیا.می بینمت...

اکرم دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:26 ب.ظ http://haputi.persianblog.com

بله موافقم و بهتون لینک دادم. ممنون

نیما پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:46 ب.ظ http://nagmehhayedelam.persianblog.com

دوستان عزیز همیشه ایرانی٬ برای حمایت از حق ایران و ایرانی در داشتن دانش صلح آمیز هسته ای ٬ لطفا متن اعتراض زیر در سایت پرشین پتیشن را امضا بفرمایید. برای امضاء به آدرس زیر مراجعه نمایید:

http://www.persianpetition.com/sign.aspx?id=7c8405b9-03ed-4695-9d46-bd7c49cba830
متن اعتراض:بدینوسیله اعتراض خود را نسبت به سیاست های دوگانه کشورهای قدرت مند جهان در تلاش برای محروم نگه داشتن کشور بزرگ ایران از دانش هسته ای ابراز می داریم و خواستاریم تا سایت محترم پرشین پتیشن ضمن تلاش به سازمان دهی اعتراضی گسترده (همانند تلاش موفق در حراست از نام خلیج همیشه فارس) صدای این اعتراض را به گوش کشورهای در گیر در پرونده هسته ای ایران٬ و بلکه تمامی جهانیان برساند که:

داشتن دانش هسته ای حق و خواست ملی تمامی ایرانیان است



¤ نوشته شده در ساعت 12:29 توسط Nima

خاطراتچی جمعه 1 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:31 ب.ظ http://bakhateratam.persianblog.com

سلام خاطراتچی با مطلبی تحت عنوان کاش در هلند نمیرم (طنز مماتی) بروز شد

دیانا جمعه 1 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:40 ب.ظ http://justkhodam.blogsky.com

سلام
عجب دزدایی داره این بلژیک
من آپم
بهم سر بزن خوشحال میشم

طیبه جمعه 1 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:25 ب.ظ http://veria1362.persianblog.com

طفلی ایشالا بد شانسی هات تموم بشه:*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد