خداشناسی

 چند ماه پیش خانم جوانی برای تبلیغ مسیحیت و یا به قول خودش برای تبلیغ خداشناسی خونه مان امد.با خودم فکر کردم برای بار اول به حرفهایش گوش بدهم تا ببینم حرف دل اش چیست.وتازه بدم هم نمی امد تا بیشتر در مورد دین اینها اشنای داشته باشم و مقایسه ای با دین خودمان داشته باشم ومی تونم من هم در مورد دین واعتقادات خودمان منتقل بدهم.واین اندیشه در من سبب شد که با هم ارتباط برقرار کنیم.تازه چیزی که برای من خیلی جالب بود که سعی میکرد در حرفهایش مقایسه ای با کتاب خودشان بابیل و قران مجید داشته باشد ومعلوم بود که زیاد مطالعه کرده در باره قران.من ازش پرسیدم چطور دم در خونه ما امدید که گفت ما داوطلبانه خونه به خونه میرویم از میان کسانی هستند که اعتقاد به خدا ندارند وکسانی هم هستند که علاقه ای ندارند برای این بحث ها و کسانی که علاقمند هستند ما با اون ارتباط برقرار می کنیم.راستش من هم در این میان بدم نمی امد در مورد دین واعتقاد این کشور بدانم و من هم از دین و اعتقادات خودمان بتوانم منتقل بدهم.و راستش کمی هم دوست داشتم ارتباط با خدا برقرار کنم واین باعث شد که موافقت کنم که هر هفته ای یک جلسه برقرار کنیم.
تا جلسه بعددوستان پوزش مرا بپذریدچون من ویندوز فارسی ندارم کمی نوشتن برای من سخت است ومجبور هستم از میلی که امکان فارسی نوشتن را دارد استفاده کنم که خیلی طول میکشد.

 

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:31 ب.ظ

Khosh halam ke website khili khobi tarrahi kardi

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:57 ب.ظ

musicet mareke ast

دیانا چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:27 ق.ظ http://justkhodam.blogsky.com

سلام
خیلی خوب است
امیدئارم وبلاگتون روز به روز پر بارتر بشه
به منم سر بزنید
موفق باشید

ع.سربدار یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:34 ق.ظ http://paradias.blogsky.com

با سلام .
دوست من برای فارسی کردن ویندوز تان یک سی دی ویندوز
تهیه کنید وآن را داخل درایو سیستم خود بگذارید.سپس در کنترل پنل روی گزینه تاریخ وزمان کلیک کنید.بعد روی گزینه ریگونال ، لانگویح کلیک کنید.درکادر باز شده در قسمت لان گویج کلیک کرده وگزینه اول که انتخاب برای کشور های آسیایی است را تیک بزنید وآپلای کنید بعد از ان سیستم از شما ری استارت میخواهد .بعد از عمل ری استارت مجددا مسیر طی شده را رفته وروی گزینه ادد کلیک کنید وزبان فارسی را اضافه کرده وکشور ایران را نیز برای سر فصل ها انتخاب کنید ودر اخر اوکی کنید بدین تر تیب مشکل فارسی نوشتن شما حل خواهد شد .
با درود وسپاس

روزبه یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:53 ق.ظ http://tadaie.persianblog.com

سلام به نظرم کار خوبیه هم خاطره نویسی وهم ارتباط با دیگران و دید گاه های دیگران را هم در یافتن و مزه مزه کردن

ع.سربدار پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:24 ق.ظ http://paradias.blogsky.com

انتظار مذهب اعتراض

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد